Garantie & Klachten - Goedhoesje.nl

Bij Goedhoesje.nl staan we voor de kwaliteit van onze producten en de tevredenheid van onze klanten. Heb je een product ontvangen dat niet aan je verwachtingen voldoet of ervaar je een probleem? Geen zorgen! We helpen je graag verder. Op deze pagina vind je alle informatie over onze garantievoorwaarden en hoe je een klacht kunt indienen. Ons team staat klaar om jouw probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Schade & Defect bij Ontvangst

Wij besteden veel zorg aan het zorgvuldig verpakken van jouw bestelling. Mocht je toch een beschadigd product ontvangen, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via e-mail en voeg duidelijke foto’s van de schade toe. We zorgen dan snel voor een passende oplossing.


Garantie

Op al onze producten geldt een standaardgarantie van 6 maanden, tenzij anders vermeld. Deze garantie dekt defecten door productiefouten. Slijtage door normaal gebruik valt niet onder de garantie. Om aanspraak te maken op de garantie, bewaar je de originele factuur en meld je het defect aan via ons e-mailadres.


Klachten

Heb je een klacht of ben je niet helemaal tevreden? Neem contact met ons op via info@goedhoesje.nl. We doen er alles aan om je klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij Webwinkelkeur via deze link. Als consument heb je ook het recht om je geschil voor te leggen aan de Europese Geschillencommissie via deze link.

GOEDHOESJE.NL

  Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag uit eigen voorraad verzonden

  Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 20,-

  Gratis bijpassend product cadeau vanaf € 25,-

  Zorgeloos retourneren met RetourKorting

  30 dagen bedenktijd

  Sparen voor cadeaus

VEILIG ONLINE BETALEN

Betaalmethoden

© 2015 - 2025 Goedhoesje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel