Goedhoesje.nl Klantenservice

Heb je vragen? Bekijk eerst onze klantenservice-pagina om te zien of jouw vraag hieronder beantwoord wordt. Voor verdere vragen kun je altijd contact met ons opnemen. Alle contactopties vind je op onze contactpagina.


Bestellen

Bestellen bij Goedhoesje.nl is eenvoudig en snel. Kies je gewenste product uit ons brede assortiment en voeg het toe aan je winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling kun je ervoor kiezen om een account aan te maken of als gast af te rekenen. Met een account heb je inzicht in eerdere bestellingen en hoef je bij een volgende bestelling je gegevens niet opnieuw in te vullen. Daarnaast spaar je met je account automatisch punten die je kunt inwisselen voor cadeaus of shoptegoed.

Ons gebruiksvriendelijke one-page-checkout-systeem maakt het bestelproces gemakkelijk. Je vult in één keer al je gegevens in, selecteert een betaal- en bezorgmethode en bevestigt je bestelling. Na betaling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail, en wij nemen je bestelling zo snel mogelijk in behandeling.


Betalen

Wij bieden verschillende veilige en betrouwbare betaalmethoden aan. Je kunt betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard, Apple Pay, Trustly, Overboeking, en voor Belgische klanten ook Bancontact, Belfius Direct en de KBC/CBC-betaalknop. Daarnaast kun je veilig achteraf betalen met Klarna.

De meeste betaalmethoden, zoals iDEAL, Apple Pay, Creditcard en Bancontact, zijn gratis – wij nemen de transactiekosten voor onze rekening. Bij betaling via PayPal rekenen we € 0,49 extra en voor Klarna betaal je € 0,99 transactiekosten.


Verzenden & Leveren

Plaats je een bestelling op werkdagen vóór 17.00 uur? Dan verzenden we deze doorgaans dezelfde dag nog. Bestellingen die na 17.00 uur of in het weekend worden geplaatst, verzenden we op de eerstvolgende werkdag. Leveringen binnen Nederland worden meestal de volgende dag bezorgd, terwijl bestellingen naar België en Duitsland doorgaans 1 à 2 werkdagen in beslag nemen.

Binnen Nederland verzenden we standaard als brievenbuspakje met track & trace. Voor bestellingen onder de € 15,- rekenen we € 1,95 verzendkosten. Bestellingen vanaf € 15,- worden gratis verzonden. Wil je je bestelling als pakket laten verzenden? Dit kun je kiezen tijdens het afrekenen voor € 4,95 extra. Voor orders vanaf € 50,- zijn ook pakketzendingen gratis. De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen € 4,95 voor orders onder de € 25,-, en vanaf € 25,- verzenden we gratis naar deze landen.


Pick-up Point

Hoewel we geen fysieke winkel hebben, bieden we je wel de mogelijkheid om bestellingen vanaf € 20,- af te halen bij ons pick-up point in Tilburg, gevestigd in het filiaal van ons familiebedrijf City Computers aan de Leharstraat 107B. Vanwege logistieke kosten is afhalen voor bestellingen onder € 20,- niet mogelijk. Zorg ervoor dat je eerst een afspraak maakt per e-mail voordat je jouw bestelling ophaalt. Retouren kun je ook afgeven op ons pick-up point, maar voor vragen of service kun je het beste contact met ons opnemen via e-mail of telefoon, aangezien wij niet fysiek aanwezig zijn in het filiaal van City Computers.


Retouren

Je hebt het recht om je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Voor meer informatie over het retourneren en hoe je dit kunt aanmelden, kun je onze speciale retourpagina bezoeken.

Nieuw: RetourKorting – Ontvang je retourkosten terug als korting!

Wil je een bestelling retourneren? Met onze RetourKorting-service krijg je de verzendkosten van je retourzending terug in de vorm van een kortingscode voor je volgende aankoop, tot een maximum van €4,25! Zo shop je zonder zorgen voordelig opnieuw. Voor meer informatie en de volledige voorwaarden, kijk op onze RetourKorting-pagina.


Schade & Defect bij Ontvangst

Wij besteden veel zorg aan het zorgvuldig verpakken van jouw bestelling. Mocht je toch een beschadigd product ontvangen, neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via e-mail en voeg duidelijke foto’s van de schade toe. We zorgen dan snel voor een passende oplossing.


Garantie

Op al onze producten geldt een standaardgarantie van 6 maanden, tenzij anders vermeld. Deze garantie dekt defecten door productiefouten. Slijtage door normaal gebruik valt niet onder de garantie. Om aanspraak te maken op de garantie, bewaar je de originele factuur en meld je het defect aan via ons e-mailadres.


Klachten

Heb je een klacht of ben je niet helemaal tevreden? Neem contact met ons op via info@goedhoesje.nl. We doen er alles aan om je klacht snel en naar tevredenheid op te lossen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling bij Webwinkelkeur via deze link. Als consument heb je ook het recht om je geschil voor te leggen aan de Europese Geschillencommissie via deze link.


Algemene Voorwaarden

Onze algemene voorwaarden kun je hier bekijken en downloaden in PDF-formaat.

GOEDHOESJE.NL

  Op werkdagen vóór 17.00 uur besteld = dezelfde dag uit eigen voorraad verzonden

  Gratis verzending binnen Nederland vanaf € 15,-

  Gratis bijpassend product cadeau vanaf € 25,-

  Zorgeloos retourneren met RetourKorting

  30 dagen bedenktijd

  Sparen voor cadeaus

VEILIG ONLINE BETALEN

Betaalmethoden

© 2015 - 2024 Goedhoesje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel