Bestellen
Om in onze webshop te bestellen, dient u een keuze te maken uit ons assortiment producten. Als u uw gewenste product gevonden heeft, kunt u deze toevoegen aan uw winkelwagen. Door vervolgens naar uw winkelwagen te gaan, kunt u uw bestelling afronden. U dient een betaalmethode te selecteren, vervolgens in stap 2 uw gegevens in te vullen en in stap 3 uw gegevens te bevestigen. Nadat u in stap 4 de betaling verricht heeft, zullen wij uw bestelling direct in behandeling nemen. U kunt ervoor kiezen om in stap 2 een klantaccount aan te maken. Hierdoor heeft u inzicht in uw eerdere bestellingen, en hoeft u bij een vervolgbestelling niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Wij gebruiken de gegevens in uw klantaccount voor geen enkel ander doeleinde dan de afhandeling van uw bestelling.

Betalen
U heeft de keuze uit diverse, veilige en betrouwbare, betalingsmethoden. Op dit moment kunt u betalen via iDEAL, PayPal, Credit Card, Overboeking, Bancontact, en Sofort Banking / DIRECTebanking. Sinds kort kunnen onze Belgische klanten ook gebruik maken van Belfius Direct en de KBC/CBC betaalknop. Ook kunt u bij ons veilig achteraf betalen met AfterPay. Betalen via iDEAL / Bancontact / Sofort Banking / Belfius Direct / KBC-CBC is gratis, wij nemen de transactiekosten voor onze rekening. Bij betaling via PayPal of Credit Card, wordt er € 0,45 transactiekosten in rekening gebracht. Bij achteraf betaalmethode AfterPay, wordt er € 0,95 transactiekosten in rekening gebracht.

Verzenden
Artikelen die voor 23.00 uur besteld zijn, worden uiterlijk de volgende werkdag verzonden. Vaak kunnen wij bestellingen die op een werkdag voor 16.00 uur geplaatst zijn, dezelfde dag nog verzenden. Echter kunnen wij dit niet altijd garanderen, soms in verband met andere werkzaamheden. Daarom onze garantie: Altijd binnen 24 uur verzonden! Binnen Nederland bieden wij altijd een gratis verzendoptie aan. Bestellingen onder de 20 euro, worden gratis verzonden via reguliere brievenbuspost. Bestellingen boven de 20 euro, worden gratis verzonden als brievenbuspakje met track & trace, danwel pakketpost. Wenst u een track & trace code bij uw bestelling van onder de 20 euro, kunt u dit kiezen in uw winkelwagen. U betaalt dan € 2,50 verzendkosten voor een brievenbuspakje met track & trace, en € 4,95 voor verzending via pakketpost. De verzendkosten naar België en Duitsland bedragen € 2,95 voor bestellingen onder de 25 euro. Vanaf 25 euro verzenden wij ook naar België en Duitsland gratis!

Pick-up Point
Wij zijn een online webshop en hebben geen winkelfiliaal. Daarom kunnen wij u ook scherpe prijzen bieden. Wij bieden u echter als extra service toch de mogelijkheid om uw bestellingen, boven een bedrag van 15 euro, af te halen in ons pick-up point in Tilburg. Ons pick-up point is gevestigd in het filiaal van ons familiebedrijf City Computers aan de Leharstraat 107B te Tilburg. Vanwege de logistieke kosten is het niet mogelijk om bestellingen onder de 15 euro af te halen. Maak van te voren per mail een afspraak als u uw bestelling boven de 15 euro wilt afhalen in ons pick-up point. Bestellingen dient u te plaatsen en te betalen via onze online webshop omgeving. Retouren kunt u in ons pick-up point afgeven. Voor vragen of serviceverzoeken dient u ons te mailen of bellen, wij zijn zelf niet fysiek aanwezig in het filiaal van City Computers.

Retouren
Na ontvangst van uw zending heeft u het recht om binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, uw bestelling te annuleren. Voor meer informatie met betrekking tot de retourprocedure en het aanmelden van uw retour, verwijzen wij u graag door naar onze speciale retourpagina.

Schade & defect bij ontvangst
Wij besteden de uiterste zorg aan het verpakken van uw bestelling om er zorg voor te dragen dat deze in goede staat en zonder beschadiging bij u aankomt. Het kan echter sporadisch voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens het verzendproces. Mocht u uw bestelling beschadigd ontvangen, dient u hiervan zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 24 uur na ontvangst, een melding te maken naar ons mailadres info@goedhoesje.nl. U dient in het mailbericht foto's bij te voegen van de beschadiging(en). Wij zullen vervolgens spoedig reageren met een gepaste oplossing.

Garantie
Op alle producten geven wij standaard 6 maanden garantie, tenzij anders aangegeven. De garantie omvat defecten ten gevolge van productiefouten. Slijtage of defecten ontstaan door gebruiksschade, en te verwachten slijtage door normaal dagelijks gebruik, vallen niet onder de garantieregeling. Om aanspraak te maken op de garantie, dient u de originele rekening te bewaren en het product aan te melden via ons mailadres info@goedhoesje.nl .

Klachten
Bent u ergens minder tevreden over, of u heeft een andere klacht te melden, neem dan contact op via info@goedhoesje.nl . Wij zullen uw klacht spoedig en zorgvuldig behandelen en zullen er alles aan doen om met een gepaste oplossing te komen. U heeft als consument tevens het recht uw geschil voor te leggen aan het Europese Geschillencommissie via deze link.

Algemene Voorwaarden
U kunt hier onze algemene voowaarden lezen en tevens in .pdf formaat downloaden.

GOEDHOESJE.NL

  Altijd gratis verzending binnen Nederland.

  Voor 23.00u besteld, uiterlijk volgende werkdag  verzonden.

  Uitsluitend levering uit eigen voorraad.

  Afhaalmogelijkheid in Tilburg bij orders > € 15,-

  14+14 dagen zichttermijn.

VEILIG ONLINE BETALEN

© 2015 - 2018 Goedhoesje.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel